Chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie FeederSklep?
Wypełnij poniższy formularz i prześlij go na adres: reklamacje@spinningowysklep.pl
Postaraj się, aby w formularzu znalazło się jak najwięcej istotnych szczegółów. Do formularza dołącz zdjęcia produktu, na których widoczna jest wada produktu.
Termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia w którym reklamowany towar dotarł do siedziby Sprzedającego.
Twoja reklamacja powinna być rozpatrzona w przeciągu 14 dni roboczych. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby skrócić termin ustosunkowania się do Twojego wniosku reklamacyjnego. Im więcej informacji podasz w formularzu, tym łatwiej będzie nam rozpatrzyć reklamację.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.
Zacznij pisać, aby zobaczyć produkty, których szukasz.